\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    איפה מוצאים פיינטבול באזור באר שבע?

    אם אתם מחפשים משחקי פיינטבול באזור באר שבע והגעתם למדריכים של פיינטבול גרילה, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות ספורטיביות בחיק הטבע כמו ירי בחץ וקשת, קיר טיפוס ואף לקבל כמה שיעורים בסנפלינג. הפיינטבול מתאים לכל אחד – למשפחות עם ילדים, לצעירים שסיימו בגרויות ורק מחכים להתגייס וכן לחוגגי המצווה שרוצים להוציא קצת מרץ ולשחק במשחקי מלחמה ממש כמו בסרטים.

    פיינטבול באזור באר שבע – כל הציוד שאתם צריכים

    הפיינטבול הוא ספורט ייחודי הדורש הכנה והדרכה. משום כך, אם אתם חדשים בתחום (אך גם אם יש לכם ניסיון), חשוב להקשיב להוראותיו של המדריך. כמו כן, יש צורך להכיר את ציוד הפיינטבול שבו אתם עומדים להשתמש:

    • הרובה – זהו רובה לכל דבר, אך במקום כדורים אמיתיים, הוא טעון בכדורי צבע. את הרעיון הציעה לראשונה ג'יימס הייל עוד ב-1970. אז שימש הרובה לסימון של צמחים ובעלים חיים לצורכי מדע. הרובה כפי שאנו מכירים אותו היום כולל רכיבים כמו ידית אחיזה, מנגנון ירי, הדק וקנה. כדי לקבל הנאה צרופה ממשחק הפיינטבול ולא להיפגע מהכדורים, חשוב להשתמש גם באמצעי מגן.
    • להגן על הגוף – מדריכי פיינטבול מקצועיים מקפידים על כך שכל המשתתפים במשחקי הפיינטבול באזור באר שבע, יחבשו את הציוד המגן המתאים, אשר כולל פריטים כמו מסיכה, שכפ"צ, וכן חלפ"ס הסוואה מיוחד (בחורף). אנחנו מקפידים שכל לוחם יגיע מאובזר אישית בנעליים סגורות בשביל הנוחות וההגנה האישית.
    • ציוד נוסף – במקרים מסוימים מקבלים המשתתפים ציוד נוסף כמו מכלי כדורי צבע או מגנים מיוחדים.

    פיינטבול לצוות העובדים

    פיינטבול באר שבע מתאים לכולם בהתאמה ולאירועים שונים, כאשר אחד המיוחדים שבהם הוא יום גיבוש לצוות. אז אם אתם כמנהלים או מארגני האירועים לא מצליחים להחליט לאן ללכת, קחו את העובדים שלכם למשחק פיינטבול מאתגר ומשחרר. כאן יוכלו העובדים ללמוד אחד על השני לעומק באמצעות משחק צבעוני, מאתגר ולפעמים גם קצת כואב. באמצעות חלוקה לקבוצות יוכלו העובדים ללמוד על כוחה של עבודת צוות מנקודת מבט קצת אחרת, הרחק מהמשרד הממוזג שבו הם נמצאים. כי יום גיבוש הוא הזדמנות טובה להוציא את כל העובדים אל חיק הטבע ולגרום להם לתפוס קצת צבע.

    אנחנו ניידים ומגיעים לכל מקום בשפלה, המתאים והעומד בתקנים הבטיחותיים של המשחק.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה