\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול – חווית הגיבוש האולטימטיבית

    את חוויית פיינטבול האולטימטיבית תוכלו למצוא אצל "פיינטבול גרילה – חוויית לחימה צבאית בקליעי צבע". המדריכים המקצועיים אשר מועסקים בחברתנו שרתו ביחידות מובחרות בצה"ל, שם למדו את מיומנויות הלחימה השונות. החל מלוחמה בשטח בנוי, דרך לוחמת גרילה ואף לוחמה בטרור. אין ספק כי בפיינטבול גרילה אתם תוכלו למצוא את החוויה הכיפית והמאתגרת מכל. כל קבוצה תוכל לקחת חלק במגוון רחב של משחקי מלחמה, לשתף פעולה ולהגן אחד על השני.

    כל מי שאי פעם שיחק פיינטבול יודע שאין דבר אחר שיכול להשתוות לחוויה הזו. כל אחד מאתנו אוהב לשחק ולנצח, ומשחקי המלחמה שתוכלו לקחת בהם חלק בפיינטבול מאפשרים לכם לעשות זאת בתור קבוצה. סוג ספורט זה נועד לספק את האנדרנלין, ההנאה והכיף שכל כך מגיע לכם.

    תוכלו לשתף בחוויה הזו אנשים רבים, בין אם בני משפחה, חברים או אף בתור יום כיף לעובדים. בעוד מקומות תעסוקה רבים בוחרים לארגן ערב צוות במסעדה או בערב סטנדאפ, הרי שאתם יכולים לקחת את הצעד קדימה ולארגן לכל העובדים שלכם את חווית הגיבוש שהם לא ישכחו בקרוב. פיינטבול מבטיח כי כל חברי הקבוצה יעבדו בצוות ויעשו את המירב על מנת לחזק אחד את השני ובסופו של דבר לנצח במשחק. אין דבר טוב יותר ממשחק פיינטבול על מנת לאפשר לאנשים לעבוד ביחד ולקבל שיעור משמעותי על חשיבותו של שיתוף פעולה אמיתי.

    האטרקציה שמתאימה לכל אירוע

    בשורה התחתונה, פיינטבול הוא משחק די פשוט. הוא למעשה משחק הדמיית לחימה אשר מתבצע על ידי ירי בכדורי צבע אשר מסמנים את הפגיעות. אך הסוד האמיתי להצלחה וניצחון סוחף, הוא עבודת הצוות ופיתוח טקטיקה נכונה למשחק. אנו בחברת פיינטבול גרילה נשמח לעמוד לשירותכם בעצם יצירת הפעילויות האתגריות והמהנות ביותר שתוכלו למצוא. אנו מתמחים בתחומים רבים, ביניהם גם ניווט אתגרי, קליעה למטרה, סנפלינג, טיפוס מצוקים, ימי הולדת, הפעלת אירועי ענק וימי גיבוש.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה