\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול אקסטרים בדרום

    המדריכים של פיינטבול גרילה מציעים לכם מגוון רחב של פעילויות בשטח, אם אתם מתעניינים במשחקי פיינטבול בדרום ועוד מגוון רחב של פעילויות המתאימות לכל הגילאים. כאן תוכלו ליהנות מפיינטבול , ירי בחץ וקשת למטרות, ניווט אתגרי באמצעות מפות ואפליקציה. האטרקציות מתאימות לאירועים שונים ומיוחדים כמו ימי הולדת, ימי גיבוש, מסיבות לרווקים ורווקות ואימונים צבאיים.

    פיינטבול בדרום – כל היתרונות במשחק פיינטבול אחד

    גם אם מעולם לא שיחקתם במשחק הצבעוני, המאתגר והמחשל זה הזמן להתחיל. אלה כמה יתרונות בריאותיים שיש למשחק שכולו הנאה, מתח ותחושה של סיפוק עצמי:

    • יכולות התיאום בין העין ליד – בפיינטבול חשוב לכוון אל המטרה כדי לפגוע באמצעות כדורי הצבע, בדומה למשחקים כמו טניס או קליעת חיצים למטרה.
    • מהירות התגובה – במשחקי פיינטבול בדרום יש צורך להגיב במהירות למצבים "קריטיים" כמו התקפה של הקבוצה היריבה. כדי לנצח יש להגיב מהר ולפעול באופן מדויק.
    • סיבולת לב-ריאה – הפיינטבול דורש מאמץ גופני וכרוך לא פעם בריצות מאתגרות לקראת הניצחון. באמצעות התזוזה הבלתי פוסקת חל שיפור בסיבולת הלב. כמו כן, הפיינטבול הוא פעילות גופנית לכל דבר ומסייע גם לרדת במשקל.
    • עוזרים לכם להתרכז – הפיינטבול הוא אחד המשחקים המתאימים ביותר לילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות קשב וריכוז, מכיוון שהוא מאלץ את המשתתפים להתמקד במטרה מאתגרת, אחרת הם צפויים להפסיד.
    • פיתוח כוח בזרועות – משתתפי פיינטבול חדשים עלולים לחוש בעייפות בזרועות לאחר שימוש אינטנסיבי ברובה. אחיזה נכונה של הרובה יכולה להפעיל את השרירים המתאימים, כך שלאחר מכן יוכלו המשתתפים להרים חפצים כבדים בקלות רבה יותר.

    הפיינטבול כעבודת צוות

    מעבר לרווחים הבריאותיים שיש למשחק כמו פיינטבול בדרום, הוא מחזק את הקשר בין כל השחקנים. בין אם מדובר בצעירים המשתתפים במסיבת בר מצווה של חברם ובין אם מדובר במבוגרים הנמצאים ביום גיבוש. זאת משום שבמהלך המשחק מתחלקים המשתתפים לקבוצות יריבות כאשר המטרה היא בסופו של דבר לנצח את הקבוצה השנייה. בעזרת מנהיג כריזמטי, חיובי ואופטימי יכולים כל המשתתפים לשאוב עידוד ולחוות את התחושה המנצחת של עבודת צוות (גם אם הם לא ינצחו בסופו של דבר).

    אנחנו ניידים ומגיעים לכל מקום בשפלה, המתאים והעומד בתקנים הבטיחותיים של המשחק.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה