\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    אטרקציות בדרום – אין גבול לאפשרויות

    פיינטבול גרילה מציעים לכם אטרקציות בדרום אשר יכולות להתאים לכל הגילאים ולמספר משתנה של משתתפים. כך שברגע שאתם מגיעים לדרום, אתם יכולים להיות בטוחים כי מחסור בפעילויות ואטרקציות לא יהיה. בין אם מדובר על טיול משפחתי קטן, נסיעה של כמה חברים או אפילו יום גיבוש לצוות העובדים שלכם, הרי שאנו בפיינטבול גרילה נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהתאמה של האטרקציה המושלמת עבורכם.

    דרום הארץ הינו אחד מהאזורים היפים ביותר בארץ לטיולים, אך חשוב לדעת כי הנופים המרהיבים הם לא עושרו היחיד. כאן תוכלו למצוא מקומות אשר יכולים להציע לכם, למשפחותיכם ולעובדים שלכם את האטרקציות האתגריות והמגבשות ביותר.

    • פיינטבול – מתחם פיינטבול אתגרי הוא אחד ממשחקי המלחמה האהודים ביותר בכל רחבי העולם, וכעת גם אתם יכולים ליהנות מריצה, מארבים וירי בכדורי הצבע אל עבר המטרה שלכם. זו היא ההזדמנות שלכם לעבוד על גיבוש קבוצתי ועבודת צוות משותפת.
    • התמצאות בשטח וניווט – זהו אחד המשחקים המהנים ביותר אשר משלב בתוכו מיומנויות מלחמה ואלמנטים מזירות קרב כמו התמצאות בשטח לשם הטמעות והסוואה טקטית.
    • קיר טיפוס – כולנו שואפים להגיע הכי גבוה שאפשר, כך שאין סיבה למה לא להתחיל ולטפס. תוכלו למצוא קירות טיפוס בדרגות קושי משתנות אשר מתאימות ליכולות וגילאים שונים, כך שכל אחד יוכל להשתתף בפעילות זו.
    • חץ וקשת – כעת גם אתם יכולים להתמקצע באחד מכלי הלחימה העתיקים ביותר בעולם. בחץ ובקשת נעשה שימוש במלחמות רבות לאורך ההיסטוריה וכיום אתם יכולים להתנסות גם בענף הספורט האולימפי הזה.

    פעילות בהתאמה מלאה

    חברת פיינטבול גרילה מתמחה בהפקה והפעלה של אטרקציות בדרום מסוגים שונים ולכל הגילאים. זוגות, משפחות וקבוצות קטנות וגדולות, ימי כיף ואף אירועים מיוחדים יוכלו להתחדש בפן אטרקטיבי ופעיל אשר יבטיח חוויה מהנה ומאתגרת. בהתאם לסוג האירוע והאנשים המשתתפים נוכל לבנות יום אתגרי ומעניין במיוחד אשר כולל שילוב של מספר פעילויות והכול באותו אזור!

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה