\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    מחפשים לשחק פיינטבול באיזור הדרום? פנו אלינו!

    אם אתם מחפשים אטרקציה מרגשת ואתגרית לאירוע חברתי- פיינטבול אשקלון יכולה להיות האופציה המושלמת לכך! מלחמות הצבע האתגריות מספקות חוויה מלאה אדרנלין ושמחה!  פיינטבול גרילה מספקת לכם אירועי שטח כבר שנים רבות. עבורנו אתם במקום הראשון, נדאג להתאים עצמנו לצרכים שלכם ולעבוד יחד בשיתוף פעולה כל הדרך ליצירת אירוע מרגש.

    אירועים לילדים ומבוגרים כאחד

    היתרון באירוע של המשחק הוא שזה מתאים למגוון גילאים. אין צורך בניסיון קודם או ביכולת פיזית מיוחדת. לעתים, לקוחות שואלים אותנו האם יש סיכונים הטמונים במשחק. אנו מתחייבים כי אין סיכונים, מכיוון שאתם תשתמשו באפודי מגן איכותיים ומסכות מגן לשמירה על הפנים. המשחק מתאים למבוגרים וילדים, לקבוצות קטנות וגדולות ולמגוון אירועים בעלי אופי שונה. בתחילת התהליך נבין מכם מה אופי האירוע- האם מדובר ביום הולדת לילד או ביום גיבוש לצוות בעבודה- כל אירוע מצריך התנהלות שונה ומשחק מעט אחר.

    בהתאם לכמות המשתתפים נבחר את הלוקיישן המדויק ביותר. ביום האירוע אנו מגיעים לבנות לכם זירת לחימה מטורפת שלא תאמינו שלא הייתה קיימת שם עד לפני רגע. אנו מספקים את הציוד האיכותי ביותר עבור מלחמת הצבע. הציוד כולל את הציוד המגן וכמובן רובי צבע ומחסניות. כלל האירוע מלווה בידי הצוות המקצועי והמיומן שלנו, על מנת לשמור על המהלך התקין של המשחק ועל הביטחון של המשתתפים. בתחילת האירוע נעבור הדרכה אודות הכללים והציוד, נתחלק לקבוצות ונבין מה צריך לעשות כדי לנצח ולשמור על הנאה מקסימלית.

    אטרקציות נוספות

    ניתן לקבוע במשחק פרטים שונים בתוך המשחק דוגמת האם נבחר לקיים תחרות בין קבוצות, תחרות בין כל משתתף או אולי דווקא משימה המושתת על שיתוף פעולה בין כולם על מנת לנצח. ניתן לשלב אלמנטים ממשחקים שונים דוגמת חפש את המטמון, כדי להתאים את המשחק למגוון גילאים. בנוסף, אנו מציעים אטרקציות שטח אתגריות נוספות כמו חץ וקשת עם ציוד ייחודי ומושקע.

    אז קדימה

    אל תהססו, פנו עוד היום לקבלת פרטים על האירוע הבא שלכם. יחד נבחר את כל הפרטים וניצור את האירוע המושלם. פיינטבול גרילה היא חברה עם וותק וניסיון של שנים. אחרי שנים של ניסיון ועבודה עם לקוחות מרוצים, אנו יכולים להתחייב על איכות, מקצועיות ובטיחות ללא תחרות!

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה