\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול ראשון לציון – חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה

    נדמה לכם לאחרונה שהעובדים שלכם לא מספיק מגובשים? אתם רוצים לעשות כל מה שאפשר כדי לשנות את המצב? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן להשקיע בהם. מידי פעם העובדים שלכם צריכים לצאת מהמשרד ולבלות אחד עם השני בצורה אחרת ושונה. במילים אחרות: בהחלט יכול להיות שהגיע הזמן ליצור עבורם יום גיבוש שהם לא יוכלו לשכוח. לכן כדאי שתחשבו על פיינטבול ראשון לציון, כי בניגוד למה שאולי חשבתם, לא מדובר על משחק שמתאים רק לילדים. אתם תוהים מאיפה מתחילים ואיך להפיק יום גיבוש מוצלח שיכלול גם משחק כמו פיינטבול? פנו עוד היום אל חברת פיינטבול גרילה ותראו שלא תצטערו על כך כשתראו את העובדים שלכם רצים, משחקים ונהנים.

    למה פיינטבול ראשון לציון מהווה יום גיבוש נהדר?

     האפשרות של פיינטבול ראשון לציון כיום גיבוש לעובדים אומנם נשמעת לכם מעניינת, אבל אתם עדיין לא בטוחים שזו בחירה טובה? אם כך, כדאי שתדעו דבר או שניים על המשחק הזה. במשחק הזה צוות העובדים שלכם יחולק לשתי קבוצות, כאשר כל קבוצה תהיה היריבה של הקבוצה השנייה. לכל חבר בכל קבוצה יהיה רוב עם צבע, ורק אם חברי הקבוצה ישתפו ביניהם פעולה, הם יצליחו לנצח את הקבוצה השנייה. לכן פעילות כזאת מתאימה כל כך ליום גיבוש, שכן יש כאן לא רק חשיבה אסטרטגית, אלא גם שיתוף פעולה מלא.

    הכירו את חברת פיינטבול גרילה – המקום המושלם למשחק מרתק

    פיינטבול ראשון לציון זה מסוג אותם הדברים שהיום הרבה חברות יכולות לארגן לכם ולצוות העובדים שלכם. יחד עם זאת, לא בכל מקום אתם תראו ותרגישו שהעובדים שלכם מקבלים את הכי טוב שיש. לכן כדאי שתפנו רק אל חברת פיינטבול גרילה, שזמינה עבורכם תמיד במספר: 050-4449548. אתם תראו שכאן יחכו לעובדים שלכם אנשי צוות מומחים שיוכלו ללוות אותם לכל אורך יום הגיבוש. בנוסף, כמובן שתוכלו לשלב ביום הגיבוש עוד משקים ופעילויות כאן, כמו למשל: ווטר טאג או לייזר טאג, אורביזבול, קרבות חץ וקשת, ניווט אתגרי ועוד. לכן, אם אתם יכולים לתת לעובדים שלכם את כל הטוב הזה ולהפיק עבורכם יום גיבוש מוצלח ביותר, מובן שכדאי יהיה לעשות זאת כבר עכשיו.

     

     

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה