\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול קריית גת

    תושבי הדרום, אם אתם מחפשים הזדמנות לצאת מהקופסה- יש לנו אופציה נהדרת לשבור את השגרה. פיינטבול קריית גת- האטרקציה שצוברת תאוצה ומציעה משחקים מלאי אדרנלין והתרגשות למגוון נרחב של גילאים ואירועים. פיינטבול גרילה – חברה המציעה משחקי צבע ניידים ברמה הגבוהה ביותר.

    עוד אירוע מוצלח עם פיינטבול קריית גת

    פיינטבול קריית גת מציע את שירותיו למגוון אירועים. בין אם מדובר בימי הולדת, ימי גיבוש לצוות או למשפחה או סתם זמן כיף עם חברים. כשאתם מתעניינים באירוע איתנו, נדאג להתאים את כל הפרטים לאופי המאורע אותו אתם מדמיינים. באמצעות סט שאלות היכרות נבין איתכם את גודל האירוע, המיקום הרצוי, גיל המשתתפים והקשר ביניהם ועוד פרטים קריטיים. לאחר מכן, נוכל לצאת לדרך וכל שתצטרכו זה להגיע ביום האירוע שמחים ונרגשים למשחק מגבש. היתרון הייחודי באירועים שלנו זה ההזדמנות להתאמן במגוון מיומנויות כמו תכנון אסטרטגיה וביצוע, כישורים חברתיים וכמובן גם שיתוף פעולה ורוח ספורטיבית.

    ציוד ואטרקציות נוספות

    משחק פיינטבול קריית גת אצלנו כולל את הציוד המושקע והאיכותי ביותר שקיים בשוק. הציוד מכיל רובה צבע, מחסניות צבע, אפודי מגן ומסכות מגן. בנוסף, אנו בונים זירת לחימה ניידת אישית עבור כל אחד מכם בהתאם לאופי האירוע הרצוי. ניתן להתאים את המשחק לאירוע ולבחור האם הוא יתבצע באווירה תחרותית, בשתי קבוצות או בתחרות בין משתתף למשתתף. ניתן לקיים את המשחק באותו הפורמט רק בסגנון חפש את המטמון- התאמה מושלמת לילדים וליצירת אווירה מגבשת של משימה משותפת! מעבר לכך, תוכלו לבחור גם אטרקציות אתגריות נלוות דוגמת משחקי חץ וקשת עם ציוד איכותי תואם.

    אירוע חלומי יוצא לדרך

    אם הגעתם עד כאן, בטח כבר הבנתם שהאירוע הבא שלכם הולך להיות שובר שגרה ובלתי נשכח. פיינטבול גרילה- חברה וותיקה ומוכרת לאירועי שטח מאתגרים ומשמחים. אחרי אלפי לקוחות מרוצים, אנו יכולים להעיד כי אנו עובדים על פי תו תקן של מקצועיות ובטיחות. עבורנו הדרך חשובה ממש כמו תוצאה, לאורך כל שלב נדאג להבין את הצרכים המדויקים והרצונות שלכם ליצירת אירוע מהחלומות. ניתן כמובן גם להגיע אלינו לימי כיף מבלי אירוע מיוחד.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה