\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול לתושבי הדרום – הזדמנות מעולה לגיבוש

    תושבי הדרום, אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת, מגבשת, מהנה ושוברת שגרה – פיינטבול דרום זה המקום בשבילכם. בתוך מגוון של פעילויות שגרתיות, בואו נצא מהקופסא וניתן לעצמנו הזדמנות לחשוף בעצמנו צדדים שאנו לא רגילים להם בחיי היומיום. אם אתם תוהים איפה הכי כדאי אז פיינטבול גרילה היא חברה מקצועית המתמחה בהפעלת משחקי מלחמה אתגריים.

    פרטים נוספים על המשחק

    משחק הפיינטבול, המדמה מלחמה באמצעות שימוש בציוד איכותי וקליעי צבע הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. המשחק כולל רובי צבע, קליעים, אפודי מגן וכמובן מסכה להגנה על הפנים. חשוב להדגיש כי מדובר בחוויית משחק אתגרית ומלאת אדרנלין, אך ללא סכנות נלוות ועם כללי בטיחות ברורים ומובנים. ניתן לבחור לקיים את המשחק גם באירוע עבור ילדים ומבוגרים כאחד. אם תרצו לקיים אירוע, אנו נדאג לכל הפרטים מהגדול לקטן. תחילה נבין מכם מה אופי האירוע הרצוי, מה הקשר בין המשתתפים, גודל הקבוצה, גיל האורחים ועוד. לאחר שנתאם את הפרטים נוכל לצאת יחד לדרך משותפת. אנו מתחייבים בפניכם על אירוע מושקע ובלתי נשכח. אנו נמצא לוקיישן מטריף שיתאים בול לצרכים שלכם ונבנה בתוכו זירת לחימה מושקעת ומותאמת עבורכם! כשאתם תגיעו, תעברו הדרכה בידי הצוות המנוסה שלנו שישגיח לאורך כל המשחק. הציוד שלנו הוא האיכותי ביותר בשוק ומבטיח ביצועים טובים והגנה מקסימלית. תתכוננו ליום צבעוני במיוחד.

    יתרונות

    הבחירה במשחק מלחמה במסגרתו טומנת בחובה יתרונות רבים. בין יתרונות אלו תוכלו להפיק קודם כל אווירה מגבשת, משמחת ומהנה באירוע. מעבר לכך, תזכו גם לעבוד על מיומנויות שישמשו אתכם הרבה מעבר למשחק. בין המיומנויות ניתן לראות עבודה על שיתוף פעולה, הקשבה, פריקת אנרגיה, תכנון אסטרטגי ועוד. לכל אלו תזכו משעות של הנאה באטרקציה חברתית מלמדת. מתאים בול לילדים שמתעניינים במלחמה וכלי נשק והייתם רוצים לחשוף אותם לתחום, מחוץ למסך המחשב ומבלי לחשוש ממסרים בלתי תואמים. מתאים גם לצעירים וצעירות לפני גיוס, שהיו רוצים לחוות מעט מהחוויה.

    זה הזמן

    אם הגעתם עד כאן, בטח כבר הבנתם שתרצו אותנו באירוע הבא שלכם! פיינטבול גרילה היא חברה המתמחה ביצירת אירועים מדויקים הכוללים משחקי לחימה ושלל אטרקציות אתגריות נוספות! פנו עוד היום לקבלת פרטים ויחד נצא לדרך צבעונית ומשמחת!

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה