\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול דרום – מתחם הפיינטבול המוביל בדרום

    החיפוש אחר אטרקציה מיוחדת בדרום הארץ מעסיק אתכם לאחרונה? אתם מנסים למצוא את הדרך ליצור עבור צוות העובדים שלכם יום גיבוש שהם ייהנו ממנו בכל רגע? אם כך, כדאי שתחשבו על אפשרות כמו פיינטבול דרום, כי זה לא במקרה שהיום כולם מדברים על המשחק הזה. קשה להסביר, למי שעוד לא התנסה בחוויה הזאת, עד כמה המשחק הזה ייחודי ומהנה. במשחק הזה יש למעשה לחימה שמתבצעת בין שתי קבוצות בעזרת רובי צבע, וכאשר הכול מתכונן בקפידה – ההנאה מובטחת. אתם תוהים איפה תוכלו ליהנות ממשחק כזה? הכירו את חברת פיינטבול גרילה: המקום שבו תוכלו ליהנות משלל חוויות מאתגרות בדרום הארץ.

     

     למה דווקא פיינטבול דרום מהווה בחירה טובה?

    פיינטבול דרום זו אופציה נהדרת עבור יום גיבוש לעובדים שלכם, וזה לא במקרה. אתם תראו, כאשר תכירו קצת יותר לעומק את המשחק הזה, שהוא כולל הרבה מאוד תכנון, אסטרטגיה וחשיבה. ללא שיתוף פעולה בין חברי הקבוצה זה לא באמת יעבוד, ולכן ברור מדוע מדובר על בילוי מושלם כיום גיבוש. המטרה שלכם, כאשר אתם מפיקים יום גיבוש, היא הרי לגרום לכל העובדים לשתף פעולה. לכן, אם תוכלו לקחת אותם למשחק מיוחד שכזה, למה לחשוב פעמיים?

     

     איפה באמת כדאי לשחק פיינטבול?

    כבר בחיפוש מהיר שתעשו, אפילו בגוגל, תגלו שיש אופציות שונות בנושא של פיינטבול דרום. לכן ברור שתשאלו את עצמכם: איפה אנחנו רוצים לשחק? ואיפה נוכל להיות בטוחים שנקבל תמורה מלאה למחיר שאנחנו עומדים לשלם? האם בכל מקום נוכל ליהנות מהכי טוב שקיים? כמובן שלא. יחד עם זאת, אם תפנו אל חברה פיינטבול גרילה, אתם תראו שלא תצטערו. החברה הזאת, שמביאה איתה ניסיון רב בכל מה שקשור להפקת אטרקציות מסוגים שונים בדרום, תעשה הכול כדי שהעובדים שלכם ייהנו לכל אורך הדרך. רוצים עוד פרטים? התקשרו למספר: 050-4449548 ובואו ליהנות לא רק ממשחק כמו פיינטבול, אלא גם מקרבות חץ וקשת, שוטגאנים, ווטר טאג ולייזר טאג, מניווט אתגרי ועוד שלל פעילויות שמחכות לכם כאן. אתם תראו בעצמכם שהעובדים שלכם כבר לא יוכלו לחכות ליום הגיבוש הבא, אז איפה כאן הדילמה?

     

     

     

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה