\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול בדרום – חווית ספורט אתגרי יוצאת דופן

    פיינטבול בדרום היא אחת הפעילויות המרתקות והמאתגרות ביותר שתוכלו לקבל בפיינטבול גרילה. אנו מקפידים על משחקי מלחמה אשר מתבצעים ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר, אך גם תוך מתן דגש על הענקה של חוויה מרתקת עבור כל משתתף. אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בפעילות האתגרית אשר ריתקה אליה אנשים רבים מכל רחבי העולם. אנו שמחים להציג בפניכם את המשחקים המהנים ביותר אשר יספקו גיבוש, הנאה, אקשן, ואדרנלין גבוה לכל משתתף ומשתתף.

    פיינטבול בדרום הינו משחק די פשוט בבסיסו וכולנו כבר מכירים את החוקים. זהו משחק מלחמה בין שתי קבוצות, כאשר הירי מתבצע על ידי רובה כדורי צבע. כל לוחם בקבוצה יהיה מצויד בלבוש המתאים ויענוד את ציוד המגן הדרוש על מנת למנוע את פגיעתו הפיזית ולשמור על בטיחותו. חשוב לציין כי יהיה עליכם להגיע עם נעליים סגורות, למען בטיחותכם ועל מנת למנוע פגיעה ברגליים במהלך הריצות, קפיצות וטיפוסים.

    שימו לב כי הפעילות יכולה להתאים הן לגברים והן לנשים ואף למגוון רחב מאוד של גילאים. זה יכול להיות המקום האידיאלי לחגיגת בת המצווה של הילדה האהובה, יום גיבוש לצוות עובדים או אפילו פעילות להפגת המתח באמצע השבוע לחברים הקרובים ולמשפחה. אנו מזמינים אתכם לקבל את החוויה המאתגרת והמותאמת לכם באופן אישי, כל אחד יכול לקחת חלק בפעילות הספורטיבית והמהנה הזו.

    מה המשחק דורש?

    על מנת שתוכלו לשחק פיינטבול בדרום ולנצח בגדול, יהיה עליכם להיות בעלי התכונות והמיומנויות מיוחדות. יהיה עליכם להיות בעלי יכולת קשב רבה, יכולת תשומת לב לפרטים ותכנון נכון של אסטרטגיה לניצחון. זאת לצד כוח וסיבולת שיעזרו לכם בשטח, יכולת תגובה מהירה ומדויקת וכמובן שיתוף פעולה עם שאר חברי הקבוצה, שהרי רק ביחד אתם תוכלו לנצח בגדול. אנו בפיינטבול גרילה מזמינים אתכם לקחת חלק במשחק שמשגע את כולם, לרוץ, לצחוק, לירות ולנצח!

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה