\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול באר שבע – משחקי מלחמה מגבשים ומאתגרים

    פיינטבול באזור באר שבע הוא ללא ספק אחד המשחקים המהנים ביותר שתוכלו למצוא, פיינטבול גרילה מציעים לכם את החוויה המאתגרת והמגבשת ביותר וישמחו לארח אתכם. אנו מציעים מגוון רחב של משחקי מלחמה כמו: חיסולי, דגליים, קפטנים, לחימת גרילה ביער ועוד רבים אחרים וטובים.  כל המדריכים שלנו שרתו ביחידות מובחרות בצה"ל, שם הם למדו את מיומנויות הלחימה על כל גווניה: לוחמה בטרור, לחימה בשטח בנוי, לוחמת גרילה, וכעת ישמחו לעמוד לשירותכם ולשתף בחלק מהסודות שלמדו ויכולים לעזור לכם לנצח במשחק.

    פיינטבול באזור באר שבע זו אחת האטרקציות האהובות ביותר על אנשים. משחקי המלחמה אשר מלווים בירי בכדורי צבע הן פעילויות שיכולות להתאים לאנשים רבים מכל הגילאים. זו המקום האידיאלי לחגוג בו ימי הולדת ואירועים משמחים, ימי גיבוש לצוות העובדים שלכם וכמובן ימי כיף עם החברים והמשפחה.

    אין תחליף לחוויית הגיבוש אשר תוכלו לקבל במסגרת משחק הפיינטבול. עבודת צוות היא המפתח והחלק המרכזי במשחק ועל כן הופכת את פעילות זו לבחירה אהודה במיוחד בכל הקשור לימי גיבוש של צוות עובדים. הדינמיקה הקבוצתית הדרושה למהלך משחק תקין תבטיח כי כל אחד מהמשתתפים ימצא את הדרך שלו לתרום לקבוצה. פיתוח האסטרטגיה המנצחת יהיה גם כן חלק חשוב בפעילות וידרוש מכל אחד מחברי הצוות לתת את המירב מעצמו על מנת להוביל את הקבוצה כולה אל עבר הניצחון.

    רוכשים ומשפרים מיומנויות חשובות

    משחקי הפיינטבול הם לא רק חוויה אתגרית מהנה, הם יכולים לעזור לכם לרכוש מיומנויות חשובות כמו פיתוח חשיבה מהירה, שיפור יכולת המיקוד והריכוז וכמובן שיפור של מיומנויות תיאום בין העין ליד. הירי הוא חלק חווייתי אשר יכול לעזור לכל חברי הקבוצה להתגבש יחד בצורה משמעותית וללמוד כיצד להיות ערבים זה לזה. אנו בחברת פיינטבול גרילה נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את חוויית הפיינטבול המאתגרת והמהנה ביותר.

    אנחנו ניידים ומגיעים לכל מקום בשפלה, המתאים והעומד בתקנים הבטיחותיים של המשחק.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה