\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    מהו פיינטבול והאם הוא נחשב אטרקציה?

    פיינטבול הוא משחק לחימה בעזרת שימוש ברובי צבע וכדורי צבע. המשחק אתגרי וספורטיבי ומדמה לחימה בשטח פתוח. מדובר במשחק שצבר פופולריות בישראל וברחבי העולם בשנים האחרונות, בשל היותו מלא אדרנלין, מאתגר וכיפי עבור קהלים רבים ושונים. מעניין לראות כי חוויה זו אף משמשת כתרגול עבור צבאות רבים ברחבי העולם. כמובן שמדובר במשחק שאין בו סיכונים, לכן ניתן להילחם אחד בשני, מבלי כל חשש. פיינטבול גרילה היא אחת החברות המוכרות בארץ למשחקי לחימה. אנו מציעים מגוון אטרקציות מרגשות ובלתי נשכחות!

    ציוד פיינטבול

    המשחק כולל ציוד רב. אנו מתחייבים על הציוד האיכותי ביותר בתחום, כדי לאפשר חווית משחק בטיחותית וכיפית במיוחד. בין הציוד שאנו מספקים יש כמובן את הרובים. הרובה מדמה רובה אמיתי וכולל ידית אחיזה והדק, עם קנה באורכים שונים. מובן כי במקום קליעים, תטענו פנימה קליעי צבע שאינם מזיקים ליריב כלל- רק הופכים את חייו לצבעוניים מעט יותר. מעבר לכך, תזדקקו גם לציוד מגן כדי לשחק בצורה מיטיבה. הציוד המגן כולל מסיכה שנועדה להגן על הפנים מפגיעת כדור. כאמור, הכדורים אינם מסוכנים, אך החוויה של פגיעה בפנים יכולה להיות כואבת ולא נעימה במיוחד. כדי לשמור על עצמכם אפשר להשתמש גם בכפפות, מגן צוואר וחולצות ומכנסיים ייחודיים שישמרו עליכם עם ריפוד. כמו גם מגני ברכיים כדי להתנועע במשחק בחופשיות, כולל על הרצפה.

    למי מתאים המשחק?

    המשחק מתאים למגוון גילאים, אירועים ומטרות שונות. בנים כבר בגילאים צעירים מתים על משחקי מלחמה ורוצים להיחשף לתחום. פיינטבול יכולה להיות חוויה נהדרת לחשיפה לעולם תוכן שמעניין אותם, אך מבלי סיכונים מיותרים. עדיף לשחק במשחק מהסוג הזה, על פני משחקי מלחמה ממוחשבים, בהם החשיפה לתכנים אלימים אינה ממוננת. כמובן כי גם מבוגרים משני המינים יכולים ליהנות ממשחק אתגרי זה. המשחק מתאים כחוויה משפחתית, גיבוש בין חברים, ימי הולדת או ימי גיבוש צוות לעבודה. מדובר באטרקציה שמבטיחה כי תעברו חוויה בלתי נשכחת שתוציא מכל אחד צדדים חדשים שלא נראים לרוב בחיי היומיום.

    מי אנחנו?

    פיינטבול גרילה היא אחת החברות הוותיקות בישראל המציעה משחקים אתגריים שונים וניידים. הניידות מבטיחה כי בכל מקום שתרצו נוכל להקים מתחם לחימה מושלם למשחק מרגש. אנו דואגים  להתאים את החוויה לאופי האירוע הרצוי מבחינתכם. בואו לשחק יחד באווירה מגבשת ומשמחת!

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה