\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    גרים באשקלון? בואו לשחק פיינטבול!

    מלחמות הצבע הפכו למשחק שטח פופולרי ביותר בישראל בשנים האחרונות. בין אם כי הן מדמות אווירת לחימה או הזדמנות לאתגרי שטח מרתקים- נראה כי משחק זה מתאים למגוון קהלים. תושבי הדרום תכירו את פיינטבול גרילה החברה שמפעילה משחקי פיינטבול באשקלון ואירועים מיוחדים. אם אתם מחפשים אירוע שובר שגרה למגוון קהלים, מדובר בהתאמה מושלמת עבורכם, אז קדימה בואו נתחיל.

    אירועים מלאי אתגרים ושטח

    זו ההזדמנות שלכם לבחור באירוע מרגש המתאים למגוון מאורעות משמחים! בין אם אתם מחפשים תוכנית ייחודית ליום צוות מגבש בעבודה, ליום כיף עם החברים, יום הולדת או פעילות משפחתית מקרבת- מצאתם את מה שחיפשתם! נדאג להתאים את אופי האירוע והמשחק עצמו, בדיוק בהתאם לצרכים ורצונות שלכם. המשחק מתאים למגוון גילאים ולמספר משתתפים שונה- כך שניתן לקיים אירוע גדול או אירוע קטן וזה עדיין יהיה חוויה מיוחדת עבור המשתתפים. פעמים רבות אנו נתקלים בחשש של הלקוחות שלנו אודות מידת הסיכון במשחק. תרשו לנו להרגיע אתכם ולהבטיח שהמשחק אינו מסוכן כלל. אנו בונים זירה ניידת ייחודית עבורכם ומספקים את הציוד האיכותי ביותר בתחום. הציוד עבור כל משתתף כולל רובה צבע, מחסניות עם קליעי צבע, אפוד מגן ומסכה. התכוננו לחוויה צבעונית ומלאת אדרנלין!

    יתרונות

    היתרון המשמעותי ביותר הוא כמובן מידת ההנאה הניכרת על פניהם של המשתתפים לאחר משחק מותח ומרגש. אך מעבר לכך, אנו מציעים אפילו חוויה מלמדת עבור המשתתפים. המשחק מגבש מכיוון שתורם לתחושת שיתוף הפעולה ומוציא צדדים חדשים שלא באים לידי ביטוי לרוב בחיי היומיום. התחרותיות הטמונה בו מאפשרת לנו ללמוד כיצד ניתן להתחרות ברוח ספורטיבית- לנצח ולהפסיד בכבוד. המשחק תורם לכישורים החברתיים של המשתתפים ולכן מומלץ במיוחד לילדים שזקוקים לחיזוק בתחום זה.

    בדרך לעוד אירוע מרגש

    פיינטבול גרילה היא חברה המתמחה ביצירת אירועים מלאי אתגר, משחקיות ושטח! אנו מקפידים על אירוע  השם דגש על הנאה וביטחון במקום הראשון! עבורנו החוויה שלכם כלקוחות היא המשמעותית ביותר- יחד נחשוב על כל פרט ושלב בדרך ליצירת עוד אירוע מושלם שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליו!

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה