\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    אטרקציות בדרום לילדים – מתחברים לאקסטרים

    אם אתם וילדכם חלק מאוהבי האקסטרים ומחפשים אטרקציות בדרום לילדים, הרי שפיינטבול גרילה זו הכתובת הנכונה עבורכם. אנו מציעים מגוון רחב של פעילויות אשר יכולות להתאים למגוון רחב של גילאים, מספר משתנה של משתתפים בקבוצות, החל מפעילויות משפחתיות ועד לארגון של ימי הולדת וימי גיבוש. כל שנותר לכם כעת, הוא ליצור קשר אתנו על מנת שנוכל יחד לבנות ולתכנן את הפעילות המתאימה ביותר בעבורכם.

    דרום הארץ הולך ותופס תאוצה בתור אחד האזורים השופעים ביותר באטרקציות. על כן, אין זה יהיה קשה למצוא אטרקציות בדרום לילדים אשר יגרמו להם לקפוץ מהכיסא ולחכות בחוסר סבלנות עד שהפעילות תתחיל. חלק מהאטרקציות אשר תוכלו למצוא כוללות גם:

    • קיר טיפוס – כי למה לא לטפס בעצם? כל אחד חייב לנסות את החוויה המרהיבה הזו, להיצמד לקיר ולהגיע הכי גבוה שאפשר. אין זמן מתאים יותר מאשר ההווה להתחיל להתאמן לקראת הטיפוס על האוורסט.
    • פיינטבול – אין טעם להכחיש את זה, כולם אוהבים פיינטבול. אין סיבה שהמשחק המלהיב הזה יהיה שייך אך ורק למבוגרים, הרי שגם הילדים יכולים ליהנות מירי בכדורי צבע וביצוע משימות מאתגרות המבוססות על מהלכים צבאיים.
    • טרקטורונים – המדריכים המקצועיים של פיינטבול גרילה ילוו את הילדים, בעודם חובשים קסדות ורוכבים על טרקטורונים, בין עצים ויערות, בין הרים וגבעות, בנסיעה מהנה, אתגרית ובטיחותית.

    אטרקציות מיוחדות בהתאמה אישית

    בין אם אתם רק עוברים באזור או חוגגים מאורע כלשהו, אנו בחברת פיינטבול גרילה נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים בעבורכם את הפעילות האידיאלית בעבורכם. הפעילויות אותן אנו מציעים, שמות דגש על גיבוש קבוצתי, חיזוק מיומנויות קרב והדרכות על ידי מדריכים מנוסים יוצרי יחידות מובחרות בצה"ל. צרו קשר עוד היום וגלו עוד על מגוון האטרקציות מהן אתם וילדכם יכולים ליהנות. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם, לייעץ במידת הצורך ולענות בצורה מדויקת ועניינית לכל שאלה בנושא.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה