\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול באיזור הכי חם במדינה!

    אם אתם מחפשים אטרקציה כיפית בדרום, כזאת שתתאים בול לכל המשפחה – פיינטבול באזור באר שבע יכול להיות התאמה מושלמת. מדובר בזמן כיפי ומגבש שמתאים לקהלים רבים ושונים! הזדמנות לצאת מהקופסא וליהנות משלל אטרקציות מאתגרות ומלמדות. פיינטבול גרילה החברה שמתמחה במגוון משחקים אתגריים וייחודיים כבר שנים רבות.

    האם הפעילות מתאימה לאירועים מיוחדים?

    אם ברצונכם למצוא אטרקציה מרגשת בדרום הארץ עבור יום הולדת, גיבוש למשפחה או גיבוש צוותי בעבודה – פיינטבול היא אופציה לצאת יחד מהקופסא. מלחמת הצבע תופסת תאוצה בשנים האחרונות והפכה לספורט חובבני ותחביב עבור רבים. הגיע הזמן שלכם להתנסות ולהבין על מה כל המהומה. המשחק כולל זירת לחימה המדמה לוחמה בשטח חצי פתוח חצי בנוי. כל משתתף יקבל רובה עם מחסנית של קליעי צבע, אפוד מגן ומסכה להגנה על הפנים. כלל הציוד איכותי ביותר ומאפשר משחק כיפי ובטוח. אם תרצו לערוך אירוע נוכל ללוות אתכם בכל צעד ליצירת חוויה בלתי נשכחת. האטרקציה שלנו מתאימה למגוון קהלים ונוכל לדייק יחד איתכם את החוויה ולהתאים אותה בהתאם לאופי האירוע הרצוי.

    יתרונות

    מעבר לכיף ולגיבוש הצבעוני יש לאירועים מגוון יתרונות. המשתתפים יפיקו קודם כל הנאה וחשיפה לתחום חדש באווירה נעימה וקשובה. אנו מתחייבים על מקצועיות ובטיחות מעל הכול. מעבר לכך, תוכלו גם לעבוד על מיומנויות של שיתוף פעולה, תכנון אסטרטגיה והשגת מטרות, שיפור היכולות הפיזיות וכמובן רוח ספורטיבית המלמדת אותנו להפסיד ולנצח באווירה מכבדת וחברית. יתרונות אלו מעולים לחיזוק יכולות אצל ילדים ואפילו אצל מבוגרים.

    סוגרים אטרקציות רק אצלנו!

    אם ברצונכם ליהנות מאווירה כיפית ומאירוע שאף אחד לא יפסיק לדבר עליו, כדאי שתכירו את פיינטבול גרילה החברה המוכרת והוותיקה לאירועים המבוססים על משחקי לחימה מרגשים. אנחנו מתחייבים על תו תקן של בטיחות ומקצועיות, כולל ציוד באיכות הגבוהה ביותר בשוק. את האירוע נבנה יחד איתכם תוך הקשבה מלאה לצרכים והרצונות שלכם כלקוחות. עבורנו הדרך חשובה בדיוק כמו התוצאה- נדאג ללוות אתכם צעד צעד ליצירת האירוע המושלם והמדויק בשבילכם.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה