\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    מחפשים אטרקציה לילדכם וגרים באיזור הדרום? הפיתרון אצלנו!

    אם אתם מחפשים אטרקציות לילדים בדרום יש לאזור נפלא זה בארץ שפע להציע. בין אם מדובר בטבע, ים, מדבר או קניונים- תוכלו ליהנות מכולם בדרום הארץ. אך לעתים, בייחוד בחגים וחופשים, אנו מעוניינים לקחת את ילדינו לפעילויות שוברות שגרה. פעילויות שירגשו אותם וישאירו חותם במשך זמן רב- פיינטבול גרילה נמצאת איתכם בדיוק בשביל זה. בואו לצאת יחד עם ילדיכם מהקופסא ולהתמלא בצבעוניות מבפנים ומבחוץ.

    איך נבחר את האטרקציה המתאימה?

    יש ילדים שמתים על להיות בחוץ, בטבע, באוויר הפתוח. יש כיום גם קטנטנים שרק רוצים מסכים כל היום והסתגרות בחדר. איך בתוך כל האופציות, נבחר את הפעילויות המדויקות ביותר עבור ילדינו? נמליץ לכם לשתף את ילדיכם אודות הנושא ולראות מה מעניין אותם. נוכל כמובן להראות להם סרטונים של פיינטבול ואת ההנאה הטמונה במשחק זה- אנו מבטיחים לכם שאת ההתלהבות שהם יחושו הם יספרו לכל חבריהם. ההזדמנות להילחם, לרוץ, לקפוץ ולהרגיש כמו במשחק מחשב- זו הזדמנות מושלמת עבור ילדינו. גם האפשרות להתלכלך בצבע, להחזיק ציוד איכותי המדמה ציוד לחימה- כל אלו מרגשים ומלהיבים את הקטנטנים שלנו. המשחק מתאים החל מגילאי תשע וניתן לשחק אותו בקבוצות שונות ומגוונות, כך שניתן להגיע עם כל המשפחה. הרבה פעמים ילדינו חשופים לכלי נשק באמצעות המחשב והטלוויזיה, ומדובר בחשיפה לא מותאמת. דווקא משחק המלחמה יכול לעזור לדבר איתם על נושא זה ולסייע לחשוף אותם לתכנים מותאמים ולענות לשאלותיהם, בשונה מהמתרחש במרחב האינטרנטי, עליו אין לנו שליטה.

    אטרקציות נוספות

    כשאתם באים לבחור כדאי שתבינו איך עובדת הפעילות. ניתן להגיע אלינו להפעלה, או לסגור אירוע מרגש עבור המשפחה, החברים או יום הולדת של ילדינו. תגיעו לזירת לחימה ניידת המדמה לוחמה בשטח חצי פתוח וחצי בנוי- הזירה כה מושקעת שלא תאמינו שלא הייתה שם קודם לכן. הצוות המיומן שלנו מקיים הדרכה אודות המשחק ונמצא שם בכל רגע לשמירה על הביטחון של המשתתפים ועל כללי המשחק. כל אחד מהמשתתפים מקבל ציוד איכותי הכולל רובה צבע, קליעי צבע, מסכת מגן ואפוד לשמירה על הבטיחות. תחילה נלמד את כללי המשחק, נבין איך להשתמש בציוד ורק אז נוכל לצאת לדרך.

    מי אנחנו?

    פיינטבול גרילה החברה הוותיקה לאירועי שטח מרגשים. בואו לשחק איתנו וליהנות מהצבעוניות שיש לעולם משחקי המלחמה להציע. מחכים לכם במגוון אזורים שונים בדרום הארץ עם מלחמות צבע ושלל אופציות נלוות.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה