\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    גרים בראשון לציון ורוצים לשחק פיינטבול? הגעתם למקום הנכון!

    תושבי ראשון לציון והסביבה – מצאנו עבורכם את האטרקציה המושלמת במרכז הארץ. זו הזדמנות לחוות חוויה מגבשת, משמחת, צבעונית ומלאה באדרנלין!  מתאימה לקהלים רבים ושונים, במגוון גילאים ועבור אירועים שונים הנועדו לגיבוש. החברה המתמחה בכך היא פיינטבול גרילה עם צוות מומחים שידאגו לכל שלב בדרך ליצירת אירוע מיוחד.

    מה עוד תוכלו לדעת?

    פיינטבול ראשון לציון כולל את כל הציוד שתצטרכו כדי לחוות את האטרקציה בשלמותה. אנו מתחייבים על הציוד האיכותי ביותר הכולל רובי צבע, קליעי צבע ואפודי מגן. ניתן לקיים את האירוע במגוון מקומות שונים בטבע, מבלי שתצטרכו לדאוג לשום פרט. כל שתצטרכו לעשות הוא לספר לנו איזה אופי אירוע הייתם רוצים, אנחנו נדאג ללוקיישן וכמובן נגיע לפניכם ונקים זירת לחימה מטריפה. המשחקים מלווים בידי מפעילים מנוסים שיוכלו לענות על כל שאלה שיש לכם. חשוב להדגיש כי האטרקציה בטוחה לחלוטין ואין כל סיבה לחשוש.

    למי זה מתאים?

    המשחק מתאים למגוון אנשים רחב. קודם כל, חשוב להבין מה היא מטרת האירוע אותו תרצו ומי הם המשתתפים. כך נוכל לתכנן בצורה מותאמת במדויק אם מדובר בבנים או בנות, צעירים או מבוגרים, אירוע גיבוש לצוות בעבודה או בכלל אירוע משפחתי- כל דיוק בפרטים יוביל ליצירת אירוע מושלם שהאורחים שלכם לא ישכחו במשך זמן רב. המשחק פופולרי בקרב בנים שמעוניינים להיחשף לעולם הלחימה, מומלץ לחשוף אותם דרך משחק זה הכולל עבודה על מיומנויות תכנון ושיתוף פעולה. גם בקרב מתבגרים ומתבגרות מדובר בלהיט שתורם להכנה לצבא. בתחילת המשחק תקבלו הדרכה על הכללים ועל המטרה, אין צורך בכושר גופני מיוחד או במיומנויות ספציפיות. רק תבואו בראש פתוח וליהנות מהצבעוניות השופעת.

    קצת עלינו

    פיינטבול גרילה היא חברה המתמחה באטרקציות אתגריות רבות ובראשן מלחמת הצבע המפורסמת. איתנו תוכלו ליצור אירועים שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליהם. המשחק כולל עבודה על שיתוף פעולה, תחרותיות ורוח ספורטיבית, הוצאת אנרגיה ותכנון אסטרטגי. כל המטרות האלו יושגו באווירה מגבשת, קשובה ונעימה. זו היא הזדמנות נהדרת לבצע פעילות שוברת שגרה עם יקירנו.

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה