\

רוצים לסגור את מתחם אסקייפלנד לעצמכם ?


    פיינטבול באר שבע

    אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת ומאתגרת בדרום, פיינטבול באזור באר שבע של פיינטבול גרילה הוא הפעילות המושלמת. כאן תוכלו להתחבר אל הטבע ולמצוא את הכוחות הסמויים הטמונים בכם באמצעות משחקים המבוססים על זריקות צבע, עמידה במשימות, תחרויות וכוחה של עבודת צוות. רבים מבין המשחקים המוצעים בפיינטבול גרילה מבוססים על מטלות צבאיות, כך שאם אתם נמצאים בגיל של טרום גיוס ומעוניינים לחוות את הצבא מקרוב, זה הזמן לפנות למדריכים המקצועיים.

    פיינטבול באר שבע לכל אירוע שרק תוכלו לחשוב עליו

    משחק הפיינטבול מתאים למגוון רחב של אירועים. אלה כמה מבין האירועים הבולטים:

    • מסיבת רווקים – אין כמו לשחרר את המתח שהצטבר לפני החתונה בפעילות מאתגרת בין העצים הגבוהים. משחקי פיינטבול הם רעיון מקורי לרווק שהולך להפוך לחתן בקרוב, כי אחרי משחק מלחמה אמתי (כמעט) החתונה אינה נראית מלחיצה כל כך.
    • אירועי מצווה – פיינטבול באר שבע מאפשר לצעירים לפרוק קצת מרץ לאחר ימי לימודים מפרכים ובלתי קלים. המדריכים יאתגרו את מוחותיהם ושריריהם של הצעירים באמצעות משחקי הישרדות הלקוחים מתוך הסרטים.
    • יום כיף לצוות – יום גיבוש הוא האירוע המיוחד המתרחש פעם או פעמיים בשנה שבו לומדים כל העובדים במפעל, בחברה או במשרה הציבורית להכיר את כלל העובדים. הפיינטבול מאפשר לכולם לעבוד יחד כצוות, כך שניתן לחלק את הקבוצות בהתאם לתפקידים: מנהלים נגד עובדים או עובדי מחלקת המכירות כנגד עובדי מחלקת התמיכה.
    • הכנה לקראת גיוס – באמצעות כדורי פיינטבול יכולים הצעירים לעבור את טבילת האש הראשונה שלהם בסדנת גדנ"ע או במשחק מהנה אשר נועד להכין אותם לקראת הגיוס.
    • יום הולדת – זה לא חייב להיות יום הולדת מצווה, אך אם אתם מעוניינים להפתיע את יקיריכם בפעילות מיוחדת, ניתן בהחלט להכיר לו את הפיינטבול.

    איך כל זה התחיל

    הפיינטבול החל את דרכו באקדח הטען בצבע. ג'יימס הייל היה הראשון שרשם את הפטנט על רובה כזה ב-1970, והוא נועד לסימון של החי והצומח. אך רק 11 שנה לאחר מכן, הוצע הרעיון שרובה הצבע יכול לשמש גם ככלי למשחק לחימה ומאז ועד היום הלך הפיינטבול וצבר תאוצה עד אשר הפך למשחק מוכר ואהוב.

    למי מתאים משחק הפינטבול באזור באר שבע?

    המשחק מתאים להורים וילדים, לתלמידי בית ספר, למתגייסים, לצוותים בעבודה, לפנסיונרים, בקיצור לכולם. בכל גיל ניתן להנות ממשחק הפיינטבול. חשוב לציין שלכל קבוצה מתבצעת התאמה של המשימות במשחק לפי הרמה והיכולת. כדי שרמת הקושי לא תהיה קלה מידי, והמשחק ישעמם או יקשה מידי והשחקנים יתיאשו.

    אז בין אם אתם משפחה שמחפשת פעילות לחופש, או בוס שמעוניין לפנק את העובדים שלו, אתם מוזמנים להגיע לפיינטבול גרילה באזור באר שבע. מעבר למשחק הפינטבול ניתן להנות משלל פעילויות אתגריות נוספות לפי בחירה. מקיר טיפוס, סנפלינג, ניווט אתגרי ועוד. לפרטים נוספים או לתיאום הגעה יש ליצור קשר במספר 050-4449-548

     

    צרו קשר מיידי: ונתאם לכם אטרקציה שלא תשכחו! (פניות מאיזור המרכז- לקבוצות מ-20 משתתפים ומעלה)

      פיינטבול באזור באר שבע

      מחפשים אחר משחקי פיינטבול באזור באר שבע? אם כך, אין ספק כי פיינטבול גרילה תהווה את הכתובת הנכונה בעבורכם. צוות המדריכים המקצועי שלנו שמח לעמוד לשירותכם ומסייע לכל קבוצה בהתאמה מדויקת של משחקי המלחמה השונים כמו גם של ציוד המגן החדשני והחיוני כל כך לפעילות זו. אנו שמים דגש על שמירת הבטיחות בכל היבט ומאפשרים לאינספור לקוחות מקוצים ליהנות מפעילות מגבשת ומאתגרת אשר כוללת שעות ארוכות של כיף ואדרנלין.

      פיינטבול גרילה – חוויה בהתאמה אישית

      חשוב לציין די הצוות המקצועי של פיינטבול גרילה שם לו לדגש את התאמתו של כל משחק לכל קבוצה באופן אינדיבידואלי ומדויק. מעבר למשחק, נדרשת גם התאמה של הרובים והציוד המגן הנחוץ לכל משתתף בצורה מדויקת. זאת על מנת להבטיח לכל משתתף ומשתתפת את החוויה המהנה והבטיחותית ביותר. הבטיחו את קבלת המענה המקצועי הנחוץ לכם וצרו קשר עם פיינטבול גרילה כבר היום באתר או במספר 050-4449-548

      פיינטבול – הכירו את הפעילות המלהיבה מכל

      פיינטבול אינו זר לאיש מאתנו. זהו אחד המשחקים המלהיבים ביותר, אשר רבים זכו לשחק בו ויש עדיין מי שרק שמע עליו ועל האתגר המהנה שבו. פיינטבול הוא למעשה ספורט בו היריבים משתמשים ברובים אשר עמוסים בכדורי צבע בלתי מזיקים במשחקי מלחמה שונים. ניתן יהיה לנצל את הפעילות המהנה הזו למגוון רחב של אירועים ומטרות, החל מימי גיבוש של צוות העובדים ועד לחגיגות יום הולדת ססגוניות וצבעוניות במיוחד.

      הכירו את היתרונות של פיינטבול באזור באר שבע

      פיינטבול באזור באר שבע מעניק לילדים, נוער ומבוגרים גם יחד ליהנות ממגוון רחב של יתרונות משמעותיים, אלו כוללים בין היתר גם את הנקודות הבאות:

      פיינטבול דורש את איתור המטרה וכיוון מדויק אליה על מנת לפגוע בה בכדורי הצבע, נקודה אשר משפרת את יכולות התיאום שבין העין ליד. המשחקים משפרים את מהירות התגובה של המשתפים למצבים קריטיים כמו התקפה של קבוצת האויב.

      שיפור הכושר הגופני בהחלט מתאפשר הודות למשחקי פיינטבול. המשחק דורש מאמץ גופני וכרוך בריצות מאתגרות, שימוש אינטנסיבי ברובה ואחיזה נכונה שלו. הפעילות הגופנית מביא לשיפור בסיבולת לב – ריאה כמו גם פיתוח כוח בזרועות.

      הפיינטבול מהווה את אחד המשחקים המתאימים ביותר הן לילדים והן למבוגרים אשר סובלים מבעיות קשב וריכוז כאלו ואחרות. המשחק מאלץ את המשתתפים להתרכז בהשגת המטרה – הניצחון, ומעניק להם את האפשרות ליהנות מחוויה מאתגרת בסביבה שונה לחלוטין ממה שהכירו עד כה.

      מחפשים אחר פיינטבול באר שבע?

      אנו בפיינטבול גרילה שמחים לארח אתכם ולהעשיר כל אירוע באטרקציה חווייתית, מאתגרת ומלהיבה במיוחד. בין אם פיינטבול או קיר טיפוס, כאן תוכלו ליהנות מפעילות מלאת אדרנלין בהתאמה מדויקת לכל קבוצת גיל ותחומי עניין. לרשותכם עומדים מדריכים ומפעילים יוצאי יחידות מובחרות בצה"ל אשר שמים דגש רב על הבטיחות בפעילות והענקת החוויה המאתגרת והמהנה מכל עבור כל קבוצה במהלך כל אירוע שהוא.

      פיינטבול גרילה – פיינטבול לכל אירוע

      בחירה בפיינטבול גרילה הינה בחירה בחוויה מאתגרת ומגבשת אשר יכולה להתאים למגוון רחב של אירועים ולגילאים שונים. ניתן יהיה ליהנות ממשחקי מלחמה המלווים בכדורי צבע בקבוצות של ילדים ומבוגרים גם יחד, דבר אשר מבטיח התאמה מדויקת של אטרקציה מלהיבה ומלאת אדרנלין זו הן לפעילות בת או בר מצווה ייחודית והן לפעילות גיבוש ייחודית ומאתגרת לצוות העובדים שלכם. הבטיחו גם אתם את קבלת הצעת המחיר המשתלמת ביותר ומידע נוסף לגבי האטרקציות הנוספות שעומדות לבחירתכם והשאירו פרטים באתר או צרו קשר במספר הטלפון 050-4449-548

      פיינטבול באר שבע – שומרים על בטיחות מירבית

      על מנת להבטיח את מהלכו של משחק פיינטבול באר שבע אשר מתנהל בצורה הבטיחותית ביותר, חשוב יהיה להכיר את הנקודות הבאות:

      הנקודה הראשונה והחשובה ביותר תהיה היכרות והקשבה מלאה למדריך הפעילות. הוא איש המקצוע אשר יציג בפניכם את ציוד המגן החיוני ויכשיר אתכם להשתמש ברובי הצבע במשחק המלחמה בו אתם עתידים להשתתף.

      חשוב יהיה להבין כי הרובה הצבע הוא רובה לכל דבר, אשר במקום כדורים אמתיים, טעמון בכדורי צבע. חשוב יהיה להתייחס אליו באופן רציני ובאחריות מלאה.

      פיינטבול דורש לבישה של ציוד מגן איכותי אשר כולל פריטים שונים, לרבות מסיכה, שכפ"צ, וכן חלפ"ס הסוואה מיוחד (בחורף).

      חשוב לציין כי כל המשתתפים במשחק נדרשים ומחויבים בהגעה בנעליים סגורות למען הנוחות וההגנה האישית של כל אחד ואחת.

      פיינטבול אתגרי באזור באר שבע

      תושבי באר שבע והסביבה, יכולים אף הם להנות מהמשחק הפופולארי והמהנה- פיינטבול באזור באר שבע. מדובר במשחק אקסטרים של לוחמה בכדורי צבע, המאפשר לקבוצות להתחרות זו בזו. התחרות כל כך דינאמית וביכולתה לפתח את היכולות המוטוריות והכישורים הקוגנטיביים. רשת פיינטבול גרילה, מאפשרת להנות ממגרשי פיינטבול לצד פעילויות נוספות ומהנות.

      פיינטבול באר שבע – להנגיש את שדה הקרב

      פיינטבול מדמה משחק לחימה אמיתי. המגרשים בנויים בצורה שמדמה שדה קרב כדי שהשחקנים ירגישו את החוויה בצורה מושלמת. המשחק מתאים לילדים ולמבוגרים כאחד. ברגע שמגיעים לפיינטבול באזור באר שבע המדריכים מחלקים את המשתתפים לקבוצות. כל קבוצה עוברת הדרכה, ומקבלת לבוש מגן. במהלך המשחק המטרה של כל קבוצה היא "לחסל" כמה שיותר אנשים מהקבוצע היריבה ולהתחמק מהכדורים שלהם. דבר המחייב חידוד יכולת התגובה והחשיבה האסטרטגית.

      פיינטבול באזור באר שבע – בטיחות מעל הכל

      במשחק הפינטבול באזור באר שבע משתמשים באקדחים וכדורים בטוחים לשימוש. באמצעי מיגון לראש ולגוף. כדוגמת אפודים וקסדות. כל אלו בשילוב הקשבה להנחיות המדריך מבטיחים משחק בטוח ומהנה. בנוסף לכך, במהלך המשחק המדריך מלווה את המשתתפים ודואג לכך שהכל יתפקד כשורה. למשחק עצמו מומלץ להגיע עם נעליים סגורות ותומכות לנוחות מירבית.

      פיינטבול באר שבע מומלץ

      בפיינטבול באר שבע, כמו פיינטבול גרילה מאפשר בילוי של שעות, עם חברים בני משפחה ועמיתים לעבודה. המשחק הכל כך מהנה הזה כולל לוחמה של כדורי צבע, מאפשר לכם להתחרות זה בזה או זה לצד זה. להתגבש ולפתח את היכולות המוטוריות שלכם.

      פיינטבול באר שבע- אז איך משחקים?

      מדובר במשחק לחימה, שמתאים לילדים ולמבוגרים כאחד. מתחלקים לקבוצות ונלחמים אחד בשני באמצעות רובי דמה המצויידים בכדורי צבע שונים. המוטרה היא "לחסל" כמה שיותר אנשים מהקבוצע היריבה. נשמע פשוט? לא כשמדובר בשטח גדול מלא בפינות מסתור ובאנשים זריזים שיודעים להתחמק מהכדור. המשחק דורש תגובה מהירה לשינויים שקורים ותיאם בין חברי הקבוצה. הפעילות היא פיזית בעוצמה גבוהה ומאפשרת לשפר את הכושר הגופני.

      פיינטבול באר שבע – האם זה בטוח?

      המשחק אומנם כולל בתוכו אקדחים וכדורים, אך אלו בטוחים לשימוש אינם מזיקים לגוף. השחקנים מצויידים באמצעי הגנה שונים כדוגמת אפודים וקסדות. הם עוברים הדרכה על כללי המשחק ומלווים באמצעות מדריך מקצועי שדואג לכך שהכל יתפקד כשורה. למשחק פיינטבול מומלץ להגיע עם נעליים סגורות ותומכות, על מנת להתנייד בצורה קלה ונוחה. בנוסף לכך חשוב להקשיב לכל הוראות הבטיחות לגבי תפעול הרובה כדי לאפשר משחק מהנה ללא תקלות.

      פיינטבול באר שבע למי זה מתאים?

      בפיינטבול מתאימים את המשחק לפי היכולת של השחקנים. לכן הוא מותאם לכל גיל ולכל רמה. הורים יכולים להגיע עם ילדיהם, חברים לעבודה יכולים להנות ממשחק מגבש, תלמידי בית ספר יכולים להנות מיום כיף ועוד. המטרה העיקרית של המשחק זה חוויה והנאה. אך הוא גם מאפשר לפתח את היכולות האישיות, לתכנן מהלכים ולגלות כישורים חדשים.בין אם אתם משפחה שמחפשת פעילות לחופש, או בוס שמעוניין לפנק את העובדים ביום כיף אנחנו בפינטבול גרילה באר שבע נשמח לארח אתכם. מעבר למשחק הפיינטבול אצלנו תמצאו מגוון פעילויות מהנות. כדוגמת: קליעה למטרה, סנפלינג, ניווט אתגרי ועוד.  לתיאום הגעה, צרו קשר 050-4449-548

      1


        1
        קידום אתרים בחיפה קידום אתרים בחיפה